22 feb. 2012

Think of me in the depths of your despair.

Hej på er! Jag blev inte så ensam som jag trodde på stan! Jag träffade nämligen på min kusin av en ren slump på subway! Så vi satt där och åt och snackade en stund, trevligt! :) Efter en stunds väntan på bibblan kom mammsen och hämtade mig och vi drog på konserten. Ingela var som vanligt otroligt duktig och trots hennes onda hals gjorde hon ett riktigt bra framförande av låten "Someone like you". En kille vid namn Teech/Teach (vet ej hur namnet stavas!!) sjöng 4 egenskrivna låtar och jag blev riktigt impad! Han hade otroligt vacker och stark röst och superfina låtar! En låt var på ett språk som heter "shona" och som talas i Zimbabwe. Även fast jag inte fattade ett ord så var låten jättebra och jag gillade den! :)

Det var väl allt från mig för stunden. Imorgon har jag lite sovmorgon och jag ska få låna bilen imorgon vilket känns superbra! Kan sova ut ganska ordentligt då ;) Jaja, godnatt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!