1 mars 2012

100 dagarsfest imorgon!

Hello! 
Hade matteprov idag och jag hoppas verkligen jag får G, gick gaaaanska så dåligt.. Iaf.. Ikväll har jag varit och tittat på Ingelas handbollsträning på Norrskenshallen. Min lillasyster Klara var också med och spelade med dem och hon kommer kanske börja i deras lag, kul! 
Imorgon är det sista skoldagen innan lovet och det känns superskönt! På kvällen ska jag på förfest på Corona med treorna från skolan, där kommer det bjudas på sommar inspirerad middag, lite tävlingar och trevligheter, typ! Jag är inte så insatt men det kommer säkert bli riktigt roligt! Lite synd är det dock att inga av mina tjejkompisar ska dit.. Men jag hoppas jag får kul ändå, eller jag får helt enkelt göra kvällen rolig! ;) 22.00 öppnar Corona dörrarna för alla andra människor så då stannar jag säkert kvar där, partar loss och dansar med mina klasskompisar. Tänker dock inte stanna där hela kvällen eftersom bussen hem går 01.25 och den här gången ska jag se till att inte missa bussen! 

Så ligger det till. Nu ska jag packa lite grejer inför morgondagen och sedan sova! Godnatt! :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!