3 mars 2012

Asm kväll igår!

Okej, jag måste bara säga att jag hade en riktigt rolig dag/kväll igår! Jag och Clarence åkte till stan och hängde på ett café och drack chai latte och snackade i några timmar innan vi åkte till iksu igen och förberedde oss för fest! Sedan drog vi till Corona och vi råkade vara de första gästerna. När resten av minervabarnen kom blev det kaos eller som en kemist skulle säga, entropi. De flesta var stupfulla och sprang och ramlade omkring, haha. Det bjöds på sueprgod middag och olika uppdrag som man skulle klara av. Jag utmanade min vän Mirjam på en halsar tävling som jag även vann! När Corona öppnade dörrarna för allmänheten så träffade jag mina fina vänner Bea och Maria! Superkul att träffa dem igen!! Dansade och partade loss tills klockan blev några minuter över ett då jag och min vän Anoma gick till min buss. Måste tacka för att du hjälpte mig till bussen, tror inte jag hade tagit mig dit själv annars, haha.. 

Nu idag hann jag bara vakna, äta frukost och klä på mig innan jag, mamma, Dagny och Diva tog oss en långpromenad i Långeds fina skogar! Det är verkligen superhärligt väder ute! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!