17 mars 2012

Nu kör vi Gran Canaria!

Hej!
Vännerna på skolan är kramade, packningen är snart klar, Diva har vi lämnat hos pappas morbror i Nordmaling, naglarna är fixade och jag är klädd. Nu är jag redo för en härlig vecka i Gran Canariaaaa! 

Bara så ni vet så kommer jag INTE att blogga under den här veckan. Datorn stannar hemma men min systemkamera hänger med så jag tänker ta många fina kort som ni ska få kika på när jag väl kommit hem.

Ni får ha det så himla bra kära läsare och jag kommer verkligen att sakna att blogga.. Har ju bloggat i över tre år och inte haft några större bloggpauser. Menmen, det ska nog gå bra! <3

Till mina älskade vänner: Ni är bäst och jag älskar er! 

Lite sommarbilder:
 2010! 

Puss och kram
// Signe Oskarsson



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!