24 mars 2012

Sverige, I'm home!

Hej kära läsare! Nu har jag så gott som landat här hemma. 03.30 ringde väckarklockan imorse för flyget gick så satans tidigt.. Lite mer än 6 timmar senare så landade vi i Umeå. Nu har jag nyss tagit mig en dusch, käkat pizza och mjölk till middag, gosat med Diva, kollat igenom alla mejl och fb-händelser. Jag har högar med plugg och annat jag måste göra så om jag bloggar dåligt imorgon så beror det på att jag inte har tid helt enkelt. Ikväll blir det då till att käka snacks och se tv med familjen. Nu ska jag fortsätta packa upp samt se om jag kan få någonting gjort i pluggväg också. Att komma tillbaka så plötsligt till det verkliga livet efter en hel veckas bortskämdhet och lathet känns otroligt tungt, men det är något som måste göras!

Här har ni en bild som togs igår kväll innan vi gick ut och åt. Jag har ca 750 bilder så vi kör en (eller två) fet bildbomb imorgon eller något, låter väl bra? Hej så länge!
Här har ni oss, hela gänget som var i Gran Canaria tillsammans! Från vänster till höger: Jag, Lars-Olov "Solle", Ingela, Dagny, Ragnar, Björn, Ester, Klara, mamma och pappa. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!