26 maj 2012

Härlig dag.

Hej! Igår kväll drog jag till Five med Bea och Felice. Det var rätt lamt då jag inte drack så mycket (körde bil imorse) men kvällen hade väl sina bra stunder. Kom hem vid halv 3 och imorse satt jag i bilen på väg in mot stan klockan 7. Har alltså inte sovit så mycket men jag känner mig pigg ändå! Jag drog in och hängde med Julia på brännbollsyran där ett lag som nästan bara består av människor från min klass spelade, så då agerade vi hejarklack åt dem! Sjukt mysigt och roligt var det att bara sitta i solen och steka med härligt sällskap! :D

Ikväll blir det att dra på min syrra Dagnys 18-årsfest som ska vara här hemma i verkstaden. Jag är rätt säker på att kvällen kommer bli grym! Lev o må!


1 kommentar:

  1. inte ba dagnys fest juuu! ;o signe, du kan ju inte bara glömma bort mig!

    SvaraRadera

Kommentera här tack!