24 maj 2012

Härligt väder!

Jag hade inte varit utomhus sedan 07.30 på morgonen och när klockan slog 16.00 och jag släpptes fri från skolan fick jag mig en liten chock. Det var ju nästan varmare utomhus än vad det var inomhus, härligt!! Jag hoppas denna värme håller i sig och stannar ett tag nu, orkar inte med gråa moln, piskande vindar och regn. Jag känner dock inte att jag kan njuta av vädret fullt ut när pollenallergin fortfarande sitter i och plågar mig varje dag. Hoppas det ger med sig snart!

Jag sitter och håller på med lite spanska nu och börjar som smått känna mig färdig med det plugget. Jag tror jag ska ta mig en lång promenad senare i det fina vädret och efter det blir det att städa rummet. För imorgon kommer nämligen Julia hem till mig innan vi drar till stan igen och gör den osäker.. ;)
Gammal sommarbild. Finns inte så många intressanta bilder på den här stationära datorn jag använder nu när min macbook är på reparation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!