19 maj 2012

Igår!


Bea kom till mig igår innan middagstid och vi spelade lite guitar hero, snackade och fixade oss lite inför kvällen. Det blev lite förkrök hemma innan det blev bilfärd in till Corona där Björn Rosentröm & det jävla bandet spelade! Kvällen var grym och bestod till 99% av dansande, riktigt roligt var det! När Björn skulle börja spela hade jag turen att stå längst fram alldeles vid scenen. Detta bidrog till många klappningar på Björn Rosenström och att hans skjorta blev uppknäppt. Hahah woops.. Det negativa var att alla bakom mig pressade framåt som fan, knuffades och slogs. Riktigt jobbigt var det och mina knän blev halvt förstörda då de pressades mot högtalarna. I mitten av låten "Hultsfredsfestivalen" fick jag nog, klättrade upp på en av högtalarna, klev upp på en annan som var högre, slog huvudet i något hårt, hoppade ner och flydde fältet. Efter Björns framträdande fortsatte vi dansa lite till innan det blev dags att åka hem. Kung kväll hade jag iaf, tack alla inblandade! :D

Bilderna är lite huller om buller, men whatever! 
Vaknade upp med snygga blåmärken på benen.. 
Jag och min vackra donna! 
2 turturduvor och 2 taggade brudar! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!