1 maj 2012

Min valborg!

Efter jobbet rörde jag mig mot mina vänner Bea, Annika och Maria som hade en liten feeeest. Vi spelade "jag har aldrig", jag spillde ut rödvin (inte konstigt alls..), drack och pratade och sedan gick vi till Oasen där det var någon Valborgsrock. Vi dansade till låtarna och hade riktigt kul där! När det stängde 01.00 så träffade jag min vän Isabell och det blev även lite fyllekäk på Sunrise. Kort därefter hoppade jag in i en merca och drog en runda på Nordmaling med Isabell, hennes kille, 2 andra grabbar och Robin! Mötte upp Bea och dem igen och vi drog till en efterfest med både nytt och känt folk, skoj var det! Jag fick sedan skjuts hem och hoppade ut ur mercan 05.00 imorse, kramade om min bästa Isabell och skuttade lagomt onykter in till huset! 

Tack alla inblandade för en jävligt rolig Valborg! Speciellt tack till mina fina tjejer Isabell, Beatrice, Annika och Maria för att ni gjorde min annars tråkiga Valborg så bra!  

Trots att jag inte kom i säng förrän efter 05.00 imorse så vaknade jag vid 09.00 och kunde icket somna om.. Så jag har varit vaken ett tag nu och känner mig trots allt riktigt pigg! Nu ska jag och mamma åka till Nordmaling för jag måste ta hem bilen som jag lämnade på jobbet igår kväll, hej så länge! 

Finaste tjejerna! <3
Jag, Isabell, Robin och Maria redo för fyllekäk på Sunrise! 

2 kommentarer:

Kommentera här tack!