21 maj 2012

Shoppat och hämtat balklänningen!

Hej! Åh vilket underbart väder det har varit idag, sjukt härligt! Jag och mammsen har sprungit runt på öviks gator och shoppat lite. Jag köpte 3 stycken nagellack och ett par vanliga dojjor (visar dem imorgon..) för nästan ingen peng alls. 50% på hela sortimentet på skokanonen var inte helt fel va. Att hitta skor till balen var dock en annan femma.. Men tillslut hittade jag ett par som var rätt sköna och inte så höga (min klänning blir så kort då..) så de fick också följa med mig hem! Sist men inte minst åkte vi och hämtade ut min helt underbara balklänning! Den har nu blivit insydd och sitter som en smäck, älskar den! :D Jag har hängt upp den bredvid min studentklänning på utsidan av min garderob och wow säger jag bara.. Två stycken helt underbara klänningar, ångrar inte alls att jag köpte dem! Det enda som fattas nu är lite smycken och kanske smink, annars är all fixat! :D
Inte samma blå färg som jag har på naglarna.. 

Peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!