29 maj 2012

Tisdag kväll.

Hallåå!
Jag blev riktigt trött tidigare ikväll och råkade somna i min säng. Lite senare vaknade jag av att mamma kom in och väckte mig och då var jag typ helt borta. Jag frågade henne "men när åker vi då?" och trodde det var den här dagen fast på morgonen, riktigt skumt..

Nu är det bara 1 vecka kvar till balen och 2 veckor kvar till studenten, dagarna bara springer iväg känns det som! Allt är inte riktigt kirrat ännu men det lär väl bli det så småningom. Har pluggat lite matte ikväll inför det nationella provet jag ska göra på fredag. Känns ju som att man borde kunna skiten då så för min del måste jag plugga riktigt hårt tills dess!

Förhoppningsvis får jag tillbaka min dator imorgon så då blir det bättre bloggning från min sida. Sovgott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!