7 juni 2012

Min dag.

Minervaäventyret rockade. Min klass delade upp sig och jag, Bea, Lisa och Julia tog oss med bil till olika stationer och gjorde uppdrag. Till exempel så visade Bea upp sin kramgoa sida i Dragonskolans korridorer, Lisa chockade oss positivt med sin skicklighet i stövelkastning samt använde sin kreativa sida och tecknade Minerva gymnasium på gatan, vi dansade med paraplyer och sjöng till "I'm singing in the rain" på apberget, dansade Jenka inne på lokalbussen och hoppade med lärare. Och detta var bara det vi fyra flickor gjorde, de andra klassen bidrog med många uppdrag de med! Tyvärr räckte det inte hela vägen och vi fick nöja oss med ingen placering alls. Bra jobbat ändå allihopa! 

Jag har filmer och bilder från dagens minervaäventyr men dessa är fullt obloggbara och endast till för minervaelever. Just saying. 

Vidare över till Minervagalan som även den var otroligt bra och rolig! Gamla musikvideos och bilder visades, ensemblen spelade fina låtar, tal hölls av många (däribland min vän Lisa, jag är så stolt!!), priser delades ut men bäst var nog när lärarna framförde låten "Save the world tonight". Detta var den sista minervagala för min del. Tack och bock för en fin avslutning! 


Duktiga Lisa håller tal om skoltidningen! 
Ensemblegruppen! 
Lärarna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!