27 juni 2012

Hard work work.

Halloj! Det gick galant att jobba ikväll! På slutet började jag dock gäspa som en galning! Måste bero på att jag inte sov så bra inatt.. Jag hoppas jag får sova bättre denna natt! Imorgon ska jag jobba igen mellan 7.00 och 16.00. Det känns bra! Timmarna brukar springa iväg på förmiddagen (då har man så jäääkla mycket att göra!) och sedan efter lunchrasten brukar det ofta flyta på bra vilket gör att tiden går snabbt där också! Under kvällen imorgon är ett biobesök inplanerat med mina kära vänner Isabell och Jannika. Vad vi ska se, hur vi ska ta oss in till stan osv är ännu oklart. Jag håller dock tummarna på att det kommer lösa sig! 


Blir nog ett (eller två) avsnitt av fresh prince innan läggdags, godnatt! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!