20 juni 2012

My day.

Vilken dag det har varit idag! Att jobba på förmiddagen gick finfint. Fick höra att personalen på avdelningen tycker att jag är väldigt duktig för att vara så ung och det är ju alltid kul att höra! Jag försöker alltid göra mitt bästa när jag är på jobbet och jag vill hellre ha mycket att göra än ingenting alls. Nu efter att ha jobbat 3 dagar i sträck så känner jag att min rygg inte har det så bra. Tror jag måste ut på gymmet och träna upp musklerna lite, ryggen ska ju hålla hela sommaren och gärna några år till.. ;)

Efter att jag kommit hem från jobbet så slängde jag i mig en snabb lunch och sedan bar det iväg till Nordmaling igen med några syskon och mamma. Vi gjorde några ärenden och STORhandlade på ICA. Haha.. ni skulle sett kön bakom oss alltså, jösses!


Ikväll ska jag vara fyllechaffis åt min mamma och några vänner till henne som ska ut och äta och kanske ta ett glas vin eller två. Det ska ändå bli skoj, har ju som inget annat för mig ikväll! Jag får se vad jag gör under tiden de äter, antingen åker jag och hälsar på någon i närheten av stan eller så stannar jag med dem och äter middag. Det får framtiden utvisa! ;)

Imorgon är jag ledig vilket känns riktigt skönt! Jag kan behöva en vilodag för att ladda om batterierna inför helgen som jag kommer jobba. Detta betyder att det inte kommer bli något större midsommarfirande för mig men det gör mig inte så mycket. Jag jobbade förra midsommar också och det gick hur bra som helst och det är jag säker på att denna midsommar också kommer göra!

Det var allt från mig just nu, hörs igen senare! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!