15 juli 2012

Blow me one last kiss.

Hello! Är hemma på timmar nu, jag ska iväg på jobbet vid 16.00 igen. Jobbar alltså både förmiddags och eftermiddags idag, lite drygt men det funkar.  Som tur är så är jag ledig imorgon så det ska bli härligt. Någon undrade vad jag jobbade med och jag jobbar på ett äldreboende i Nordmaling. :) Det händer ibland att jag får beröm av mina kollegor och idag var en sådan dag. Jag är yngst i personalen och jag har bland annat få höra hur duktig jag är på grund av min unga ålder, att jag har rätt känsla osv. Det är alltid så himla roligt att höra hur "duktig" och "suverän" jag är, det stärker mitt självförtroende ytterligare!

Nej nu ska jag vila lite innan det blir dags för jobb igen, ha en fin dag i det trista vädret (blir det inte sol imorgon på min lediga dag blir jag ledsen.. så ni vet. )!

fjångelifjång. 
pusselipuss.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!