16 juli 2012

Heldag med Bea!

Hejj! Jag har hängt med Bea hela dagen och vi har spenderat dagen både i stan och sedan hemma hos mig! På stan gjorde gjorde vi ärenden hos både polisen och skatteverket. Sedan blev det massa shopping däremellan!! Jag köpte ett par höga svarta pumps, lite kläder och smycken. Kan visa er någon dag! Här hos mig har vi planerat och planerat ännu mer angående flytten till England! Nu är äntligen HELA RESAN bokad (och betalad såklart!) och även boende!! Det ska bli så sjuuuukt spännande och jag är galet taggad! 

Det har varit mycket idag och jag är så himla trött! Bea åkte hem för en stund sedan och nu ska jag alldeles strax sova. Imorgon väntar jobb mellan 7.00-12.00 och därefter ska jag och Bea göra ett besök på banken. Uppdaterar mer imorgon, godnatt!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!