14 juli 2012

Tiden går och vi med den.

Jobbade idag och det gick finemang! Jag somnade när jag hade lunchrast och det var superhärligt att få sig lite extra sömn sådär mitt på dagen, inte helt fel.. Här hemma har jag gjort ingenting alls. Tittade nyss på den svenska filmen "Kopps" som jag aldrig sett förut. Haha riktigt rolig film måste jag säga..!

Imorgon ska min familj åka till farfar och hans sambo och hälsa på. Vi åker dit väldigt sällan och förra året kunde jag inte följa med för att jag jobbade och i år kan jag inte heller följa med för att jag jobbar.. Sjukt trist då det alltid är så kul och trevligt att vara där. De bor även så himla vackert med både berg och sjöar kring deras stora tomt, ett riktigt drömställe! Jag har nog inte varit hos dem på 2 eller 3 år om jag minns rätt... Skamligt.. Här kommer bilder från 2009 eller 2010 iaf.


1 kommentar:

  1. Hej!
    Vad jobbar du med som har så oregelbundna tider? :-)
    / Johan

    SvaraRadera

Kommentera här tack!