25 aug. 2012

Imorgon bär det av..

Jag kan fortfarande inte fatta att jag drar från allt imorgon. Lämnar hela min familj, mina vänner, ja allt.. CRAZZZYY! Jag fick besök av min kära vän Isabell nu ikväll, tack för att du kom förbi! < 3 Jag har känt henne längst av alla mina vänner och vi har gjort mycket tillsammans, mer när vi var mindre kanske. Vi har inte lika bra kontakt nu som vi hade då men jag vet att hon alltid kommer finnas där för mig, precis som jag kommer göra för henne. :) < 3

Bea kommer nog förbi ikväll och vi ska försöka hålla oss vakna ganska länge inatt, så att vi kan sova imorgon på bussen till Stockholm. Ja, vi ska alltså åka buss heeeeeela vägen till Stockholm. Sedan blir det övernattning på Arlanda och flyget går 06.10 på morgonen. Skoj.. Vi mellanlandar i Köpenhamn innan nästa flyg tar oss till Birmingham, England. Så är det. Hela kalaset (buss- och flygresan) gick på ca 1036 kr. Värt! Nu ska jag tvinga mig själv till att packa klart och sedan käka. PEACE.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!