26 aug. 2012

TIME FOR ADVENTURE!

Jag är jättenervöööööööös!! Idag påbörjar jag äventyret! Hänger ni med?! Det hoppas jag att ni gör! Jag kommer ju åka buss hela dagen idag så det blir väl något blogginlägg senare under dagen. Jag antar att bussen har internet annars så mobilbloggar jag. Vet inte riktigt hur jag kommer blogga när jag är i England, beror på om jag har internet eller inte. Men vi ser väl och ni får ha tålamod!

Om någon vän vill kontakta mig eller prata med mig när jag är i England så adda min skype: siigne_
Jag kommer inte svara på telefonsamtal eller sms (i England) om det inte är superviktigt.

Ha det så himla bra och vi hörs när vi hörs! Jag älskar alla mina vänner och hela min familj. Ni är livet! Ta hand om er. < 3

Kramar Signe



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!