29 sep. 2012

Hatar helger.

Hej alla fina! 
Jobbade sönder idag, fyfan vad mycket vi hade att göra idag! Vi hann inte ens käka middag och stod upp i över 8 timmar och bara diskade, sprang hit och dit och ba stressade. Fyfaaaan! Sedan så råkade jag andas in svartpeppar också, trodde jag skulle dö eller något. Haha. Vi blev tvungna att jobba över typ 20 min och hann ändå inte klart med allt. Blir att ta och göra bort det imorgon bitti då.. Jag är så himla less och trött i hela kroppen att ni anar inte. När vi kom hem tog jag mig en dusch och la mig i sängen och vilade i någon timme, så trött var jag. Annars håller vi på att leta jobb i Birmingham, dit vi flyttar nästa vecka. Gud vad jag längtar!!

Nu har vi nyss varit på Tesco och handlat middag, kyckling och bacon paj blire! Sedan blir det väl att fortsätta jobbsökandet och sedan sova. Hoppas ni alla har det bra där hemma. Här jobbar vi ihjäl oss och får sketen jävla lön. Imorgon kommer det bli ännu stressigare och ännu mera att göra. Jag hatar helger. 
Såg väl ut såhär någonting igår va. Tröjan är från HM om någon undrar. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!