25 nov. 2012

Sunday

Hej!
Sitter och tittar på flygbiljetter till Stockholm den 26e december. Min pojkvän kommer till Sverige då och jag hade kanske tänkt att möta upp honom i Stockholm, stanna där i några dagar och sedan ta med honom norrut hem till mig. Det har blivit en del flygning för min del de senaste månaderna men jag klagar inte! Det är så spännande och roligt att resa tycker jag! Nästa resa blir till Göteborg om bara några veckor, längtar!

Annars idag så gör jag ingenting. Har varit i Nordmaling en sväng och handlat åt mamma men annars har jag bara suttit framför datorn och sett film och sådär. Tråkig söndag helt enkelt. Har inte ätit på hela dagen så ska ta och göra i ordning någonting att äta. Börjar bli lite hungrig. Hörs!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!