27 nov. 2012

Tisdag.

Hej! Igår efter middagen åkte jag till Bea och spenderade några roliga timmar hos henne! Vi planerade lite roliga saker, pratade om framtiden och annat! Jag tog med mig datorn dit för hon skulle få några bilder men då glömde jag såklart datorn där och kom på det när jag kommit hem. Haha.. Men hon kommer till mig lite senare så det är lugnt. :)  Jag har varken tillgång till min dator eller min mobil idag. Mobilen är död och jag kan inte ladda den för syrran har tagit min laddare.. sååå jag känner mig lite handikappad utan mobil och dator. Men som sagt, jag får ju tillbaka min dator och även mobilladdaren idag så det är ju bra.

Nu har jag nyss köpt flygbiljett till Stockholm och ska alldeles strax gå in (sitter ute på kontoret) och ta hand om disken innan mamma kommer hem. Ha en fin tisdag alla!
Gammal bild på mig i mitt gamla rum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!