24 jan. 2013

Latmasken Signe

HAha alltså jag börjar bli så himla LAT! Jag har väl alltid varit lat men på sistone har det börjat gå för långt! Idag steg jag upp vid nio och gjorde inte ett skit tills jag åkte och jobbade 15.30. Jag hade ju tänkt att städa rummet och andra grejer men icket.. Haha ibland undrar man ju vilket liv man har! ALLT får göras imorgon då jag sparat det till precis sista minuten. Typiskt mig. Imorgon ska jag handla, åka till mormor (hon har bott här en vecka efter en operation men imorgon är hon redo att åka hem till sig), städa rummet och se till att det mesta är fixat inför lördagens festligheter.

Jobbade ikväll och det gick bara bra. Nu är jag ledig hela helgen!! :D Lite tråkigt är det att jag börjar bli förkyld. Men det är svårt att inte drabbas när människor på jobbet samt här hemma är förkylda. Sånt man får ta!

Peace out.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!