18 feb. 2013

TACK OCH GODNATT

Hej!
Har ringt flera viktiga samtal idag och framtiden ser ljus ut måste jag säga. Imorgon jobbar jag två korta resurspass på kära Lugnet. Har fått höra av arbetskamrater att jag inte får sluta jobba där. Gulliga ni är! Lugnet är som mitt andra hem, har varit där i lite mer än 3 år och trivs så himla bra där!

Har annars sett 10 avsnitt (!!!) av the office idag. eheheheheh.. Inte så produktiv dag kanske, förutom jobb under morgonen då.

Ska lägga mig strax (ska bara hänga tvätt först), har varit trött större delen av dagen. Jag kan vara jättepigg när jag kliver upp 05.10 på morgonen men sen under dagen tappar jag all energi och blir supertrött.

Godnatt och sov gott!
Så glad över att ha så snälla och gulliga arbetskamrater 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!