28 feb. 2013

Hujedamej..

Det gick helt ok att jobba ikväll. Var sjukt less när jag kom hem men en dusch och lite mat gjorde så jag kände mig bättre. Sitter just nu i mitt rum som ser ut att ha blivit upp och ner vänt haha. Har packat lite nu ikväll, tömt lådor och rensat lite. Att flytta och packa är det värsta jag vet måste jag bara säga. Det och spindlar. Känns taskigt att lämna det här rummet ostädat men så får det nog bli. Har inte haft tid eller ork att städa så får åka hem hit någon gång nästa vecka och göra det fint. :)

Imorgon ska jag vara i stan klockan 9 och göra massa ärenden med mamma och sedan ska pappa bjuda oss + Agnes och Daniel på lunch i stan! Det ska bli mysigt!

Nu ska jag fixa lite grejer innan jag lägger ner datorn i flyttkartongen. Hörs imorgon!!

 Min fina stora familj! Älskar er alla så mycket!
 (förutom tomten då.. haha.)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!