24 feb. 2013

I know that if the sky would fall I'd survive it all, because of youuOUOUUOoooOUuuuoOUUH!

Har haft en underbar dag! Först var jag ute på en härlig skogspromenad med mina två yngsta systrar och Divz och sedan bakade jag med mamma när jag kom hem igen. Därefter gick jag och mamma en sväng igen med Divz. Sen så fikade vi och precis då vi fikat klart kom mina vänner Bea och Annika på deras skotrar och hälsade på! Vi satt och pratade/fikade ett tag och sedan gick vi till grannen och hälsade på hennes grisar. När mina vänner åkte hem gick jag in och tittade på the office och åt tacos med familjen. Nu kom vi nyss hem från zumban! Kvällens pass var jätterolig och jobbig! Höll på att svettas ihjäl! Blir att ta en dusch snart tror jag haha. Jag har då haft en jättebra ledig dag idag! Hoppas ni också har haft det. Imorgon är det tillbaka till jobb, har ett eftermiddagspass uppe på Åsen. Kramar till er alla! 
<3 p="">








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!