7 mars 2013

Bra dag igår!!

Hej mina hjärtegull!

Jag hade en fantastisk dag igår som spenderades både med min familj och därefter mina vänner. Helt underbart! Bowlingen var väldigt rolig, dock så skar jag upp min tumme i ett av klotena. Ajj.. Sedan drog vi till Max och käkade lunch innan jag visade upp lägenheten för familjen. De tyckte det var så fint så! :D

Sedan på kvällen fick jag besök av Lisa och Isabell och vi förkrökade lite hemma hos mig och hade himla kul! Sedan drog vi på five och olles och jag gick väl hem innan 1 någon gång, var inte så kul där.. :) Men i överlag var dagen/kvällen/natten sjukt bra!

 Isabell sov över hos mig och idag har vi varit och strosat runt på stan lite i det fina vädret och jag storhandlade inne på Lagerhaus haha. Kan visa vad jag köpte senare! Blev lunch på Subway och nu är jag hemma i lägenheten igen. Ska diska undan och dammsuga lite grann tror jag. Annars ska jag bara ta det lugnt idag. Jag kommer kanske åka hem till Långed ikväll eller imorgon förmiddag då jag ska jobba i Nordmaling imorgon och hela helgen!
Taggade!
Jag och Isabell satt på apberget och solade lite idag. Så underbart väder!

Min feta kasse från lagerhaus (som gick sönder sen så fick bära allt förutom kuddarna i min väska, haha) och fina Isabell som är lite kameraskygg :)

Underbara sol!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!