15 maj 2013

"FAKE IT ALL DOESN'T MAKE IT EASY IN ANY WAY AT ALL!"



Hallå där! Vaknade tidigt imorse och åkte med på cykeln med Ingela till Midgård och lämnade henne där. Cyklade sedan hem och la mig sedan i sängen igen tills jag vart tvungen till att pallra mig vidare till jobbet! Gick bara bra att jobba idag, personalen där är verkligen suuuuuuuuuuuuuuuuuuuper! Tycker dom är kanontrevliga hela högen!

Hann bara hem och hämta väskan innan jag skyndade mig till bussen mot Hörnefors. Där tillbringade jag kvällen med mamma och Klara på bilbingon! Jag vann faktiskt, haha.. 200 kr bara men jag gick ju plus i alla fall! Är hemma i Långed nu och ska sova här. Ska dock in till stan imorgon och smida planer med Lisa och sedan ska jag hem till Nördmaling och simma med Ingela! Kommer bli en kulig dag som självklart kommer att avslutas med hockey med familjen.

Om någon har några roliga planer på fredagkväll, hör av eeeeeeeeeeeeeerrr!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!