24 maj 2013

Gotland nästa söndag

Hej! Låg och drog mig i sängen lääääääääänge innan jag orkade stiga upp imorse. Tror klockan var halv 12 när jag steg upp. hehe.. Men jobbet har väckt mig 3 gånger på morgonen.. jag tackade nej alla 3 gånger via sms och sen ringer de mig och frågar om jag kan jobba den dagen de redan har frågat om. De verkar ha noll koll alltså..

Annars har min dag varit perfekt. Satt ute och fikade i solen med mina pärlor Lisa och Bea. Det var väldigt kul! Sedan gick vi en sväng på stan innan jag och Lisa åkte hem till henne i Täfteå. Där bokade vi resan till Gotland och det kommer bli så himla roligt!! Ska bli skönt att få lite semester innan man ska jobba hela sommaren!

Kom nyss hem och ikväll ska jag följa med min kompis Annika till Gräsmyr loge och dansa!! Ska bli superkul! :D
Åker nästa söndag!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!