22 maj 2013

"Lyft upp blicken, kolla framåt, släng allting som drar dig bakåt. Säg vad ska man annars göraaaaa?"

Hej!
Har varit i stan i eftermiddag och varit med min vän Sanna! Har inte träffat henne på säkert flera år (förutom på krogen ibland) så var jättekul att umgås med henne igen! :) Vi satt nere vid kajen och pratade ett tag och sen kollade vi runt lite på stan innan hon åkte vidare. Drog sen till lägenheten och lagade mat och slappade vid tvn tills klockan sprang iväg och jag fick skynda mig till bussen. Är hemma i Långed (igen) och ska jobba i Rundvik imorgon mellan 7.00-14.00. Var ett tag sen jag jobbade från morgonen så jag hoppas jag kommer mig upp imorgon bitti.. Någon som kan ringa och väcka mig halv 6 annars?? Nä men ska nog gå bra. Ska försöka sova nu, puss och godnatt!

Gamla bild men.. :):) gnatt! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!