31 maj 2013

N

Hej!
Va och träffade chefen igår, fick sånt beröm att jag nästan ångrar att jag ska jobba i stan. Hon sa att hon får bara höra bra saker om mig på de avdelningar jag är inskolad på (är inskolad på 4 st i Nordmalings kommun). Det var min chef som såg till att jag fick in en fot inom vården och har haft henne som chef sedan 2010. Kommer helt klart sakna att jobba i Nordmaling och Rundvik. I sommar är det stan som gäller! Drog och jobbade i Rundvik efter det, gick ba fint! :)

Åkte och fiskade med finaste igår efter jobbet. Haha va som mycket mygg men det var trevligt ändå. Sen for vi hem till han och såg film :) Kom hem 3 inatt och vaknade vid 7 så har inte sovit många timmar men jag är glad ändå. Idag taggar vi brännbollsyran och festen till tusen!! Ska supa ikväll också, länge sedan sist!

Ciao! 

2012.. :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!