26 apr. 2011

PILOTISAR.

jag åker till härliga spanien om bara TVÅ FUCKING DAGAR! waaaoh, kan ni fatta det?! :D när man åker till spanien så känns det ju dumt att inte ha med sig ett par coola solbrillor. jag har dessvärre inga egna men min snälla storasyster har lånat ut hennes gamla och superfina pilotisar till mig som jag ska använda i spanien! va säger ni, kommer jag vara den coolaste katten i madrid eller? 

mitt hår vill aldrig samarbeta med mig. 

packningen inför resan går segt, mycket segt. jag har en del kvar att packa tror jag.. för tillfället sitter jag iaf och målar naglarna i min säng bland massor av kläder, necessärer, kamera, väskor, dator, pengar, pass, mobil och massa papper. det ryms tydligen ganska mycket i min säng, haha. dags att måla andra handen nu, hörs!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!