27 maj 2013

Rörigt


Hej! Den här helgen har varit en av dom sämsta (jobbet har varit sjukt rörigt 3 dagar i rad och jag har sovit ganska dåligt..) men även en av dom bästa (privat). Igår var jag på Hemgården och jobbade, likaså idag. Kan inte gå nå djupt in på ämnet men rörigt har det varit. Fick finbesök igår kväll efter jag slutat jobbet också! Idag åkte jag hem med pappa efter jobbet så är i Långed nu igen. Var och fiskade med Klara och Ester först nedanför huset bara i älven och sedan drog vi till gammån. Men fick inget napp och myggen höll på att äta upp oss så var inte ute och fiskade så länge.

Ska jobba imorgon i Rundvik mellan 13.00-21.15. Hoppas det blir en bra dag! Nu ska jag krypa i säng. Puss och godnatt alla fina!



Gammån



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!