29 maj 2013

You take my breath away

Hej på er!
Har haft en bra och dålig dag. Gick ut till e4an och höll på att dö av värmen nästan, sås jukt jävla varmt det har varit idag. Åkte samma buss som Isabell, gulle vännen min som jag träffar så sällan! Så det var ju trevligt :) Va på stan och handlade alkohol som jag dumpade i lägenheten innan jag tog cykeln in till stan. Där mötte jag upp Lisa och vi va och shoppade lite, jag handlade lite kläder, nya skor och en sovsäck inför Gotland. ;) Vart som stressigt där ett tag så jag åt mjukglass till middag och cyklade sedan hem till lägenheten med alla grejer och gick sedan in till stan igen till tågstationen. Fick åka gratis och hoppade av i Hörnefors där jag mötte upp mamma och Ingela för bilbingo. Jag vann 500 kr vilket inte var helt fel. Nu när vi kom hem tog vi oss en powerwalk i kvällssolen. Mysigt och myggigt.

Är så trött så ska sova nu! Ska ta det lugnt under förmiddagen imorgon och sedan jobbar jag 14.00-21.00 i Rundvik. Sista arbetsdagen innan jag tar leeeeeedigt!!! Sedan efter jobbet ska jag hänga med en speciell person. Hihi..

Sov så gott!!!

Min älskade vän Lisa och jag. Fulla och glada sommaren 2011. Snart drar vi till Gotland, taggarrrr!! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!