23 juli 2013

Det var ett tag sen

Hej! Har inte suttit vid datorn på evigheters evigheter. Nu har jag matrast på jobbet så passar på att mobilblogga trots att jag inte tycker om det. Sen sist jag skrev har jag hunnit köpa en egen bil(i fredags!), flyttat in med min pojkvän Nicklas på heltid, varit på parkfesten och jobbat som en dåre. Har jobbat sedan i fredags och ska jobba till denna fredag och sen får jag ledigt i två dagar! Blir återträff och galej med järngänget på lördag och ska även visa upp lägenheten för min Hyresvärd. På söndag ska jag förhoppningsvis vara med gubben då vi bara ses på kvällarna nu då vi båda jobbar. Pusshej nu ska jg återgå till jobbet! Bara 2,5 veckor kvar och sen ska jag börja jobba mera på hemmaplan, längtar! 

Övre bilden är Nicklas hus i Aspeå som vi båda bor i! :)

Bilen är en vw bora -00. Köpte den begagnad på motorcentralen för 13000! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!