9 juli 2013

Vi flyttar ihop :)

Hej vet att jag uppdaterar sällan men det är mycket på gång nu! Förutom att jag jobbar i stan i snitt 5 dagar i veckan så är jag annars med killen hemma i Nordmaling och då har man inte tid att sitta vid nån dator inte ;) Håller på att flytta ut från lägenheten i stan och flickrummet i Långed och ska flytta ihop med min pojkvän Nicklas i hans nyköpta hus i Aspeå! Har varit och handlat massa grejer till huset idag och packat lite grejer så ska fara med dom till huset senare i eftermiddag. Är ledig nu i två dagar så man får passa på! Är sugen på att köpa en egen bil också så ska se om jag hittar nån som passar mig.. :)

Hoppas mina läsare lever och mår bra, precis som jag gör!

Min fina kille och jag på midsommarkvällen! 

Jag igår i hissen på jobbet. Kan ju säga att jag uppdaterar instagram mycket oftare än bloggen. Följ mig @signeoskarsson







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!