29 aug. 2013

Back on track

Hej mina trogna läsare!

Min dator havererade för några veckor sedan men idag har jag varit och hämtat ut min nya dator! Hade ju en apple macbook dator tidigare (haft den i 3,5 år) och nu har jag en billig Lenovo. Stor skillnad och svårt att vänja sig vid pc igen! Men det går väl an.. :)

Ska försöka blogga oftare nu när jag har dator och internet, finns inte så många ursäkter numera ^^  Tänker även damma av systemkameran och försöka ta bilder på hur jag bor, hunden (Nicklas har skaffat hund!!) och kanske nån bild på min snygga pojkvän också ;) Så ni får veta hur jag bor och hur jag har det!!

Idag har jag i alla fall varit och träffat Järngänget i stan! Vi käkade en god lunch på Vezzo vilket var himla trevligt och kul! :D Nu ska jag städa undan lite och sen ska jag ut och klippa gräset. Finns ju roligare göra men hellre nånting tråkigt att göra än ingenting alls.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!