4 sep. 2013

Blev gräsänka igår

Hej!

Jobbade ju igår kväll, gick bara bra. Fick jobba över lite men det var ingen fara. Nicklas sov borta inatt så vart som gräsänka igår. Var första natten ensam i huset men det gick så bra så. Hade ju hunden i sovrummet så helt ensam var jag ju inte.. :)

Idag har jag och mamma tagit upp pären här hemma hos jag och Nicklas. Fick besök av hans farmor och Thore så bjöd på lite fika också. Nu kom jag nyss hem från en långpromenad med Raffe. Så himla härligt väder ute! Sitter vid köksbordet och bloggar precis i denna stunden och Raffe ligger under bordet precis på mina fötter. Han är så snäll och fin vovven och väldigt sällskapssjuk! :)

Nu blir det att dejta dammsugaren och vika massa tvätt innan jag far till Långed och våldgästar!


Igår blev det mys framför tvn med vovven och varmchoklad!


Vaknade halv fem imorse av det här gulliga smset. Min karl <3 nbsp="" p="">


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!