5 sep. 2013

Bio med systrar, myskväll sen med gubben.

Hej!

Drog på bio igår kväll med mina one direction galna småsyrror Klara och Ester. Som ni kanske förstår så såg vi på one direction filmen.. :) Men det gjorde inte mig nåt, den var ju typ bra! Efter det lämnade jag dom hemma i Långed och fortsatte sedan köra hemåt. Där fick jag äntligen träffa min gubbe igen, efter en dag ifrån varandra haha. Vi hade myskväll framför tvn och va ute och gick en kvällsspromenad med vovven innan sängdags. Mysigt!

Idag är jag ledig så ska nog bara va hemma och ta det lugnt. Har ett litet och gammalt bord jag hade tänkt slipa och måla om. Så kanske börjar med det idag! Tänkte ha det som sminkbord i min garderob när allt blir färdigt. :) Sen finns det alltid städning att göra, tvätt att tvätta och disk att diska. Man är aldrig göralös inte ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!