6 sep. 2013

Jag börjar med hästar igen!!

Hej!

Startade dagen som vanligt med morgonpromenad med Raffe. Mamma kom och gick med oss också :) Sen så tog jag på mina gamla ridbyxor (!!!!!) och cyklade till min blivande sköthäst som jag fick träffa för första gången idag. Han heter Billy och är en Ardenner på 11 år. Ca 165 cm i mankhöjd och väger runt 1 ton, så det är inte någon liten häst inte!

Han och hans ägare var jättesnälla så på söndag efter jobbet ska jag få komma och provrida han! Ska bli himla kul att börja med hästar igen! Måste bara leta fram min ridhjälm som är spårlöst försvunnen..

Har annars varit nere på Nordmaling en sväng, handlat, hälsat på Nicklas farmor och planterat blommor på Konrads grav med mamma. Nu har jag nyss duschat och jag ska jobba ikväll mellan 14.30-21.15! Blir att göra mig i ordning, gå en promenad med Raffe, äta och sen bege sig till jobbet!

Ha en fin dag, puss!
Måste försöka komma igång med träningen snart också. Hur ska man hinna med allt!?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!