5 sep. 2013

Raffeboyyyyyy


 Tog lite bilder när jag var ute och slipade mitt sminkbord idag med Raffe. Annars idag har jag varit på affären, i Långed och lagat mat till min gubbe. Blev älgstek, nypärer och god sås idag :) Vart godmiddag för att fira att min gubbe fick skjuta första älgen för den här säsongen idag!

Har nyss varit ute på kvällspromenad med lilleman. Nu har Nicklas några kompisar över så ska gå in till köket och va lite social med dom nu. Godnatt!
 Raffe är så duktig! Även om dörren är öppen eller om han är ute lös på gården så smiter han inte. Det är duktigt jobbat för en jakthund. 
Mitt blivande sminkbord/smyckesbord. Perfekt med flera fack i en låda :) Har som sagt slipat idag, efter jag tog bilderna. 
Blev många bilder på Raffeboy, men han är ju bara för söt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!