12 sep. 2013

Varit ute och grejat på idag

Hej godingar!

Har varit ute och tvättat bilen för ett tag sen och sen rensade jag ur en rabatt samt vattnade blommorna efter det. Mamma har varit hit idag och lånat ugnen och sen har vi varit ute med hunden också. Sitter inne nu och funderar på vad jag ska göra för middag idag.. Blev ugnsbakad sik, nypären, romsås och grönsaker igår. Blir nåt enkelt idag bara. Gubben jobbar eftermiddags så han får jag inte se förrän inatt.

Ikväll klockan 19.00 ska jag till sköthästen och sköta samt rida han. Det ska bli riktigt kul! Imorgon jobbar jag 07.30-14.00 på Hemgården i stan. Blir bra det! Hade tänkt att passa på och kolla in lite affärer i stan när jag lix är där, ska fara på Hööks också och se om jag hittar nåt kul i ridväg där.. :)

 Fin gammal kista som jag spolat av idag med högtryckstvätten. Den kommer nog hamna i vårt nya sovrum när det blir färdigt!  

Min fiiiina (rena) bil! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!