14 sep. 2013

You make my world go round.

Hej!!

Jobbade i stan igår och sen vart jag och Nicklas bjudna på middag hemma hos min svärmor. Det var både gott och trevligt! Jag har så snäll och härlig svärmor! :) Sen vart det myskväll vid tvn med gubben och så bastade vi lite också. Mys!

Idag har jag och Bea varit hurtiga! De va öppet hus på Victory Gym i Nordmaling så vi var där från 10 till 12 och körde bland annat ett CORE-pass. Jävlar va det tog bra! Har annars varit ute ve hunn 2 svängar och sprang faktiskt lite med han sist jag var ute. Härligt! Gjorde världens konstigaste lunch (havregrynsgröt, skivad banan, skivad kokt ägg och massa kanel) sen och nu sitter jag här, redo för kvällens trevligheter. Ikväll ska jag och Bea feeeesta! Blir att fara till henne lite senare och förfesta men jag har redan börjat, hehe.. Har så tråkigt här hemma då gubben inte har kommit hem än.


Nytagna bilder.

Hoppas ni alla får en trevlig, galen eller mysig lördagskväll! Puss å heeeeeeej



2 kommentarer:

Kommentera här tack!