8 dec. 2009

fitnessfestival i göteborg, svenska mässan! :D

pics från helgen!
jag, agnes, dagny och pappa for på en roadtrip till stockholm och sen till göteborg! när vi var i götebrog så var vi på fitnessfetivalen på svenska mässan ;D

vi hade inte kommit nå långt utan gps:en! den hjälpte en hel del

den här biffen heter branch warren (amerikan typ).. jag vågade inte gå fram och fråga om jag fick ta ett kort så jag smygfotade ist, hihii

branch warren. pic från google


vi träffade även på pappas kompis (tror jag), roddy benjaminsson (hero från gladiatorerna)!
pappa - du är min frus älskling xP
roddy - jaså, men döttrarna är iaf inte lika mig ^^
sen gav han oss en julklapp som vi skulle ge till mamma :]
pic från google.

denna snubbe känner säkert många igen.. magnus samuelsson (:
läskig snubbe bredvid...


jag smygfotade en hel del [:

min pappa och paolo roberto (:
"min tränare brukar skälla på mig för jag är så himla dålig på att ducka"

haha face

fick den här av paolo roberto (:

biceps battle på exposcenen!
längst till vänster på scenen står vår kompis johan oldenmark (plexus från gladiatorerna)!
"nils och döttrarna, applådera!" ;D


prisutdelning efter biceps battlen eller om de var efter body press..

lite från mässan.

här i kongresshallen hölls de "riktiga" bodybuilding tävlingarna. egentligen var biljetterna slutsålda men johan oldenmark snackade med vakterna och de lät oss få vara där inne och kolla en stund.
assnällt!

prisutdelning typ :)
luciapokalen.

som ni kanske har märkt så har alla bilderna ASDÅLIG kvalla.. och det beror på at jag fotade med min mobil..

vi hade iaf sjukt kul i stockholm och götebrog! fast det var ju förstås en aning drygt att åka bil så mkt och länge..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!