5 maj 2010

glömska jag..

 min dag började med att när jag skulle ta bussen in till stan imorse så märkte jag att jag hade glömt mitt busskort och alla mina andra kort hemma så då fick jag lov att låna pengar av systra min. sen på skolan så var väl vissa lektioner normalare än andra.. haha.. på matten till exempel så diskuterade jag och min kompis vilka för- och nackdelar som det fanns att vara porrstjärna. och haha.. de blev mer fördelar än nackdelar faktiskt xD. de andra lektionerna var väl ganska så vanliga.. hade redovisning på samhällsen.. blä.. sen såg vi på filmen "crash" på engelskan och på svenskan så hade vi bara en genomgång och fick sluta 30 min tidigare. wiho.

när jag äntligen hade slutat min dryga skoldag och var påväg mot busshållplatsen bredvid skolan så hör jag plötsligt någon som skriker mitt namn. jag vänder mig om och kollar upp mot skolan och får se min kompis i fönstret på 5:e våningen! och då hade jag tydligen glömt min mobil så då gick tillbaka och mötte henne exakt vid entrén och fick tillbaka min mobil innan jag återvände till busshållplatsen. haha.. glömska jag. ;p 




några väldigt charmiga bilder på mig och syster nu ikv! 

jag och min syrra.

haha.. jag typ dog.

haha.. 

the schmexiest. (;






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!