15 maj 2010

hehe..

haha.. jag har typ flyttat in i det här lilla gästrummet som jag sover i nu. vem vet.. spindeln är väl förmodligen fortfarande kvar i mitt rum och efter händelsen igår kväll så vågar jag verkligen inte sova där inne. min kära syster dagny skulle döda den igår kväll och som vanligt så satt den på mitt tak. så då när dagny tryckte tidningen på den så föll den rakt på henne! jag fick panik och började skrika och sprang sedan bort därifrån med en skrikande och rädd dagny efter mig. seriöst. spindeln landade på henne! men sen så såg vi den aldrig mer så den är säkert kvar i mitt rum och väntar på att få ut sin hämd.. på mig. -.-


dagnys snygga skor! 

nu ska jag se på the vampire diaries nyaste avsnitt! det sägs att det är väldigt spännande :]




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!