3 juni 2010

agnes & andy, studentbal!

tjo!

stannade kvar i stan efter skolan för det är ju studentbalen ikväll och min syster och hennes pojkvän skulle dit! så jag och några från min familj var där och såg min vackra syster och andy gå på röda mattan. och ni var så himla fina, båda två! :'D är sjukt stolt över dig agnes, jag älskar dig! <3

men det var sjukt sämst ställe som det var på. de finklädda baldeltagarna fick typ lov att gå igenom en gränd och vi som var där och kollade på såg inte ett skit pga att det var så himla proppat med folk.. man blev typ ihopklämd och sedan när man skulle bort därifrån så var det nästan omöjligt att komma fram någonstans. så snälla, byt ställe för det sög verkligen -.-

folk överallt.

en ordningsvakt ställde sig framför oss så vi såg nästan inget ;s
jävla mongo.. 


min vackra syster agnes och hennes fina pojkvän andy! :'D




1 kommentar:

Kommentera här tack!