3 juni 2010

feeling free.

min dag har varit sjukt bra och sjukt sämst! 
dagen började ju med att jag hade nationella i matte B i 4 timmar men jag satt i kanske 3.5 timmar bara. provet jag asdåligt och jag håller tummarna på att jag får ett G iaf. sen så chillade vi tills klockan blev 14.50 då vi hade våran sista historialektion! på den lektionen så hade vi olika frågesporter typ och efter lite fusk och allmänt ovetande så förlorade mitt lag, ehe. men min lärare gav ändå alla lagen godis. och haha, jag hade värsta tur! för i mitt lag så vara bara jag som gillade djungelvrål så då fick jag hela påsen, hihi. :]

nu ska jag bara ta de lugnt och bara njuta av att ÄNTLIGEN få vara FRI från 1ans hårda och tuffa plugg. FREEDOM! :'D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!