4 juni 2010

gonna miss it.

idag har jag insett hur mycket jag kommer sakna skolan under sommarlovet.. alla i klassen, mina kompisar, lärarna, kullis kakor (hihiii..) och ba skolan i allmänhet! har nu gått på minerva gymnasium i ett helt år och det har varit så sjukt roligt att få träffa så många nya, snälla och fina människor! N09c är sjukt underbar! men samtidigt så har ju skolan haft sina motgångar med läxor, prov och inlämningar samt saknaden av högstadiet.. men jag är nöjd över mitt första år på skolan, nu taggar vi 2 år till tillsammans! ;)

sitter förövrigt och lyssnar på sean banan - skaka rumpa.  haha, i love it! så himla skön låt, hahaaa ^^

höjden av tråkighet: 
man går längs skolans korridor och mäter hur långt det är. 66 meter EXAKT! hehe.. ^^

bored now. BYEBYE! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!