4 juni 2010

SOMMARJOBB SOM STÄDERSKA! (;

VILL NI VETA EN SJUKT BRA SAK?
jag har äntligen fått sommarjobb!

för en stund sen så ringde det en kvinna som ville prata med mig. och då var det angående ett sommarjobb som jag frågade om för länge sen. hon frågade mig om jag ville få sommarjobb på städet i nordmaling och storstäda ARTEDISKOLAN (!) från den 10:e juni till den 24:e juni. jag tackade självklart ja eftersom jag inte vill gå utan sommarjobb i sommar. haha, men jag blev liiite ledsen när hon sa att jag skulle börja klockan 07.00 på morgonen. seriöst, jag kommer vara så död. men aja, det kommer säkert bli kul, fast det känns lite läskigt att få jobba som städerska efter alla fördomar mot det jobbet. men det blir säkert bra och roligt med hoppas jag. :) 55kr/timme får jag också, vilket är den högsta lönen jag någonsin fått, hihi. när jag jobbade hos pappa fick jag 50kr/timme och när jag jobbade på kyrkogården förra sommaren så fick jag endast 45kr/timme. SÅ JAG ÄR NÖJD! ^^ 


ikväll blire chillerill med lite godis, buffy och kanske film lite senare. HA EN JÄVLIGT BRA FREDAG! <3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här tack!